27 november

27 november 2016 - Motueka, Nieuw-Zeeland

Voor vandaag slecht weer voorspeld maar dat viel reuze mee. Vanaf een uur of 10 was het droog en brak regelmatig de zon door. We konden dus als gepland een wandeling gaan maken door het Abel Tasman National Park.

Rond lunchtijd vertrokken we naar Marahau: uitgangspunt voor wandelen, fietsen en andere excursies. Eerst lekker in het zonnetje aan het water geluncht en toen een wandeling uitgezocht.

We hebben een stuk van de Coastal track gelopen van Marahau naar Apple tree bay. Een mooi, bergachtig pad langs de kust met steeds een mooie baai of een mooi hoger gelegen uitzichtpunt over het water. Pas toen we al voor meer dan de helft op de terugweg waren begon het een beetje te regenen. Weer geluk gehad met het weer:-). Volgens de info op mijn telefoon toch weer ruim 13 kilometer gelopen.

Nu lekker met de voeten op de bank eens kijken wat we morgen zullen gaan doen..

1. Carolien:
    27 november 2016
    Oh, wat klinkt dit heerlijk en super je foto's. Ver weg vd aardbevingen blijven (Hector's dolphins misschien tzt) en Genieten! Veel plezier
  2. Caminada:
    27 november 2016
    zo, laat Sander maar eens lekker jouw voetjes masseren.....

groetjes W+I
  3. Ingrid:
    27 november 2016
    De foto's zijn prachtig, maar een kiekje (zo een jullie erop) ook!!
  4. Tom:
    27 november 2016
    Nu herken ik het weer... wij waren in Marahau ipv Motueka ... hmm mooi... misschien is twee keer niet genoeg :P