20 november

20 november 2016 - Hahei, Nieuw-Zeeland

Vandaag mooi helder weer en dus de wandeling naar Cathedral Cove gemaakt. Nou ja, wandeling.....was meer klimmen dan wandelen. Maar het uitzicht op de Cove was spectaculair.

Daarna lekker geluncht en in het zonnetje gezeten: wachten op het juiste moment om naar Hot Water beach te gaan. Een stuk van een strand waar je bij laag water een kuil kunt graven die zich vervolgens vult met, inderdaad, hot water.

Omdat we al vermoedden dat het druk zou zijn, besloten we om op de mountainbike te gaan. Was prima te doen volgens de verhuurder...

Hmmm, volgens mij waren wij de enigen die zo gek waren om dit stuk te fietsen: alleen maar klimmen en dalen. We zijn wel wat gewend in Nederland, maar dit was toch anders.

Je moet het n keer gezien hebben: volwassen mensen die bij bosjes met n schep in de weer zijn om een kuil te graven op het strand.

Het was trouwens inderdaad gekke gewaarwording om dan ineens in warm water te staan. Anyway: check.

Morgen trekken we weer verder: gaan dan richting Rotorua

1. Marie-Jose van Iersel:
    21 november 2016
    Mooi Lyda en Sander! Prachtige plaatjes en ook nog heel sportief bezig! Leuk om jullie te volgen.
  2. Guido:
    21 november 2016
    Dat is wel een behoorlijke camper inderdaad. Als ik de foto`s zo bekijk moeten jullie wel een prachtige tijd hebben. Veel plezier nog.
  3. Jeannette van den Berg:
    21 november 2016
    ziet er allemaal super uit!!
  4. Carolien:
    21 november 2016
    Ha Lyda, ik zie ik stap op het juiste moment in: hot water, cathedral cove: mmmmm
    Super geniet er lekker van!