18 november

18 november 2016 - Coromandel, Nieuw-Zeeland

Vandaag afscheid genomen van Rudy en Ria. Het was fijn om de eerste twee dagen bij hen te mogen logeren: zo konden we rustig wennen aan de nieuwe tijdzone, alvast  een eerste indruk opdoen van Nieuw Zeeland en gezellig bijpraten.

Rudy bracht ons weg naar het afhaalpunt van de camper. Tijd om aan onze rondreis te beginnen.

Na een uitgebreide uitleg over de camper, wat we wel en niet mochten, waar we ons aan moesten houden en hoe alles werkte, konden we op pad.

Eerst naar de dichtst bijzijnde supermarkt gereden om een flinke voorraad boodschappen te halen en op de parkeerplaats de camper voor ons zelf een beetje handig in te ruimen.

Daarna op weg naar onze eerste bestemming: het schiereiland Coromandel. Langs de schitterende kustweg zijn we naar het plaatsje Coromandel gereden, waar we nu staan.

Was wel even wennen:  EN links rijden, EN in een auto rijden met het stuur aan de rechterzijde, EN in zo'n grote auto rijden, we zijn in elk geval breder dan we dachten:-)).

Morgen plannen maken voor de het verdere weekend.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anja:
    18 november 2016
    Veel veilige kilometers en geniet er van!
    Leuk om jullie zo te volgen.
  2. Erik Roseboom:
    18 november 2016
    breder dan we dachten.....??? heb je de 1e dag de camper al smaller gemaakt? Leuk om te horen waar jullie zijn. ik zie de beelden weer voor me van de plekken die jullie beschrijven. Veel plezier verder.
  3. Caminada:
    18 november 2016
    Hoi reizigers, leuk om jullie daar aan het andere end van deze aarde te kunnen volgen.
    goede reis en veel plezier. Hier alles o.k.
    groetjes, Wim en Ineke
  4. Carla:
    18 november 2016
    Prachtige foto's. Leuk om jullie zo te volgen. We missen nog een foto van de camper, hahahaha. Groetjes.
  5. Ingrid:
    18 november 2016
    Inderdaad, echt een flinke camper! Binnen van alle gemakken voorzien? Fijne reis!!