3 december

3 december 2016 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Vanochtend op ons gemak opgestaan en in het zonnetje ontbeten. Daarna maar weer langs de pinautomaat (ondanks de melding van de creditcardclub dat alles is verrekend met onze bankrekening kunnen we nog steeds de creditcard niet gebruiken), en op weg naar Te Anau.

Evenals gisteren door een geweldig landschap gereisd met veel bergen en meren. Wat ik wel bijzonder vond was dat we dit keer behalve enorme veestapels aan koeien of schapen, twee keer een enorme kudde herten zagen; honderden bij elkaar in een weiland...

Begin van de middag een plekje gezocht op n camping en eind van de middag per boot de glowworm caves bezocht aan de overkant van lake Te Anau. Voor een zo goed mogelijk beeld van de gloeiwormen werden ergens onderweg in de grot alle lichten gedoofd. Een bijzonder gezicht (beetje kerstsfeer:-)). Ik ben geloof ik nog niet eerder ergens geweest waar het zo donker was: Sander zat naast me maar ik kon hem niet zien.

Op de heen- en terugweg op de boot brak af en toe de zon door. Toch nog n paar mooie foto's voor bij het verslag van vandaag.

1. Ingrid:
    3 december 2016
    Weer mooie foto's! Hoe is het met de toeristen, komen jullie wel wat mensen tegen of hebben jullie het rijk alleen?